Chi non risica non rosica - graduatoria ultimi sette giorni

Pagine

QUESTO BLOG NON È A SCOPO DI LUCRO


Se il contenuto di questo blog è di vostro gradimento, aiutateci a mantenere il sito aggiornato con nuovi contenuti tramite il vostro supporto


giovedì 6 gennaio 2011

Chi Cazz' M' 'O Fa Fa'


Squallor




Ogni 'vvota 'ca me sento 'sta canzone
Me pare 'nu guaglione 'ca more appriesso a te
Me ne vaco 'cu 'sti 'mmane ind'o cazone
Sent' 'nu scuzzettone, n'amico 'ca me fa:

Uè, guarda 'stu culo che passa
Uè, guarda 'stu core che fesso
Sempe 'nnammurato, 'nnammurato 'e chella 'llà
Uè, guarda 'ca chiove e nun passa
Uè, si 'stu turmiento me passa
Manco 'nu minuto me dà 'cchiù pe' respirà
Uè, guarda si vene 'sta cessa
Uè, chissà a chest'ora addò stà
Chiagne, ma chi cazz' m'o 'ffà fà

Parle, parle 'ca me pare n'avvocato
Stasera sì turnata, dimmane te ne vaje
Chiano chiano te si fatta femminista
E a chi c'ho porte chisto, nun se fa ammore maje

Uè, guarda 'stu culo che passa
Uè, guarda 'stu core che fesso
Sempe 'nnammurato, sta 'nguajato 'e chella 'llà
Uè, ma che fetente 'e matina
Uè, canta te sento luntano
Manco 'na canzone sotto 'a luna se po' 'ffà
Uè, fosse 'nu poco curnuto
Uè, fosse 'nu poco addovà
Chiagne, ma chi cazz' m'o 'ffà fà
Chiagne, ma chi cazz' m'o 'ffà fà

Ogni 'vvota 'ca me sento 'sta canzone
Nun è napulitano, buciarda comme a te
Ce stà 'ggente 'ca nun magna manco 'o 'ppane
Ma quanno sponta 'a luna se mettono a cantà

Uè, guarda 'stu culo che passa
Uè, guarda 'stu core che fesso
Sempe n'ammurato, n'ammurato 'e chella 'llà
Uè, guarda 'ca chiove nun passa
Uè, si 'stu turmiento me lassa
Manco 'nu minuto me dà 'cchiù 'pe respirà
Uè, guarda si vene 'sta cessa
Uè, chissà a chest'ora addò 'stà
Chiagne, ma chi cazz' m'o 'ffà fà
Chiagne, ma chi cazz' m'o 'ffà fà

Uè, guarda 'stu culo che passa
Uè, guarda 'stu core che fesso
Sempe 'nnammurato, sta 'nguajato 'e chella 'llà
Uè, ma che fetente 'e matina
Uè, canta te sento luntano
Manco 'na canzone sotto 'a luna se 'po 'ffà
Uè, fosse 'nu poco curnuto
Uè, fosse 'nu poco addovà
Chiagne, ma chi cazz' m'o 'ffà fà
Chiagne, ma chi cazz' m'o 'ffà fà.

Nessun commento:

 

Creative Commons License
Questo/a opera è pubblicato sotto una Licenza Creative Commons.